INFO!!

TEKST PISANY UKOŚNIE JEST MYŚLANY, PISANY, MÓWIONY PRZEZ BOHATERÓW W JĘZYKU POLSKIM!

poniedziałek, 11 lutego 2013

Powitanie

Hey! Hi! Hello!
Witam Was na moim nowym blogu :) Postanowiłam pisać kolejne opowiadanie tutaj, gdyż kilka opowiadań na jednej stronie mogło zrobić mętlik. A tutaj wszystko będzie na swoim miejscu i się nie pogubimy ;P
Mam nadzieję, że to Was nie zraża i dalej będziecie mnie czytać :)
To ja, ta sama Alex :D Z nowymi pomysłami i wątkami. Serdecznie wszystkich zapraszam do czytania i komentowania :)

2 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać . Jak chcesz to wstąp do mnie , ja dopiero zaczynam więc wiesz
    http://onedirectionandloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry , ale nie masz na razie spamu dlatego tu to umieszczam :)
    Nie bądź złą :D

    OdpowiedzUsuń