INFO!!

TEKST PISANY UKOŚNIE JEST MYŚLANY, PISANY, MÓWIONY PRZEZ BOHATERÓW W JĘZYKU POLSKIM!

wtorek, 12 lutego 2013

Prolog

Do odwiedzenia pozostaje mi tylko jeden pokój. Otwieram białe drzwi i spoglądam po pokoju.
- Do jutra, dzieciaki. - mówię, ciepło się uśmiechając.
- Nie idź jeszcze.. - słyszę cichy głos siedmioletniej dziewczynki.
- Ale muszę.. Jutro wstaję wcześnie do pracy..
- To opowiedz nam coś. - dołącza się trzynastoletni chłopak. Spoglądam na niego z niedowierzaniem. - No co? Mi też może się czasem zachcieć jakiejś historii..
Spoglądam po sześcioosobowym  pomieszczeniu. W końcu postanawiam siąść na łóżku.
- Hmm.. Historię, mówicie..  - sadzam sobie na kolanach rudawego chłopczyka i spoglądam po zebranych twarzach. Wszyscy znaleźli miejsca i teraz siedzą czekając aż zacznę. Chwilę się zastanawiam co powiedzieć.
- Powiedz nam swoją historię. Znamy cię już od roku, a tak na prawdę nie wiele o  tobie wiemy. - Janette, szesnastolatka siada obok mnie, oczekując odpowiedzi.
- A więc...


x x x


- Ale to się nie może tak skończyć.. - twarz chłopca wypełniał grymas.
- Ale tak właśnie się skończyło.. Niestety.. - staram się o lekki uśmiech i rozglądam po pomieszczeniu pełnym ludzi. W oczach wszystkich widzę zawód i niedosyt. - Po co ja w ogóle wam opowiedziałam tę historię...- wzdycham, nie oczekując odpowiedzi..
- Ale.. Przecież on cię kochał.. kocha..
- Tego nie wiemy.. I najprawdopodobniej nigdy się nie dowiemy..- mówię smutno, a po sali przebiega szmer i pojękiwanie. - To wiecie co? Może na jutro napiszecie mi jak to według was powinno się zakończyć.
Słyszę potakiwanie i kawałki rozmów. Pomysły wirują w całym pomieszczeniu.
Ciepło żegnam się ze wszystkimi, po kolei przytulając każdego z osobna. Udaję się w kierunku szatni dla pracowników i znajduję czarne kozaki. Ciepła, wełniana czapka przykrywa kasztanowe loki, a na szyję wędruje szary szal.
- Do widzenia. - mówię do pani przy biurku.
- Ty nie powinnaś kończyć wcześniej? - uśmiecha się i ręką poprawia okrągłe okulary.
- Emm.. Tak ale trochę historyjka mi się przeciągnęła. - staram się zaśmiać ale humor mi na to nie pozwala. Na czole kobiety pojawiają się zmarszczki, a spojrzenie wędruje na błękitny zegar koło niewielkiego telewizora. Swoją drogą dopiero zauważam, że takowy się znajduje..
- 2 godziny? To trochę dużo.. - mówi, po czym zaczyna się śmiać. Odpowiadam tym samym i powoli kieruję się w stronę wyjścia. - Mam jeszcze do ciebie pytanie! - słyszę za sobą głos kobiety i się odwracam.
- Tak?
- Myślałaś może już jak im pomóc? - pyta, wskazując na białą ścianę, za którą jest mnóstwo osób.
- Powiedzmy, ze coś wymyśliłam. Jednak chyba muszę przemyśleć czy będzie to dobre rozwiązanie. - w oczach kobiety dostrzegam obawę.
- Bo.. Wiesz, że inaczej będą musieli zamknąć..
- Nic nie zamkną. - mówię pewnie i kładę dłoń na ramieniu kobiety. - Postaram się o to. - po tych słowach przytulam ją i pozostawiam w nadziei. Sama, wciąż myśląc o tym wszystkim co się wydarzyło, co ma się wydarzyć, wychodzę z budynku pod granatowe niebo. Zamykam ciężkie drzwi i przystaję na schodach. Chłodny, grudniowy wiatr otula moją bladą cerę. Zielone tęczówki niecierpliwie rozglądają się po opustoszałej ulicy, jakby w poszukiwaniu czegoś.. Lub kogoś.. Kogo miałam, a w tak nieuczciwy sposób straciłam. Spoglądam w niebo szukając rozwiązania.  Myśli i wspomnienia wracają.. Może jednak tak miało być.. Może te dwie bardzo ważne osoby musiały mnie zostawić..



Tak więc.. Moi kochani mamy PROLOG. Jeśli chcecie się dowiedzieć co i jak nie może się skończyć, zapraszam do poznawania życia głównej bohaterki razem ze mną. 
Zaciekawiło was? Piszcie!! Liczę na komentarze!!

12 komentarzy:

  1. zajebiste zreszta juz to pisalam ale na tamtym blogu i chce pozostawic slad po sobie. ;) czekam na rozdzial 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog bardzo mi się spodobał. Jest taki...inny. Wyjątkowy. Trochę mnie to wkurza, że wszyscy mają świetne pomysły oprócz mnie :P Czekam z niecierpliwością na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i tajemniczy prolog zachęca do czytania twojego bloga czekam na rozdział pierwszy z niecierpliwością- Mania

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, ale po co mówić skoro powinnaś wiedzieć ♥
    tak wydawało mi się ,że tamten blog nie może dostać nominacji do The Versatile Blogger ,więc ten już na starcie je dostał :)
    http://i-will-never-win-this-game.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html :)

    tak w ogóle to dziś powinien się pojawić również tutaj ,jakiś wpis --> http://it-is-not-as-easy.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać!
    Lenaya
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D Nie mogę się doczekać reszty :) Póki co zapraszam do mnie: http://rysunkowy-swiat-kulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh dlaczego jestes taka okrutna ... zostawilas nas z tak swietnym prologiem ojj gdyby moj prolog moglby byc choc w polowie tak dobry jak ten! tak tak tez zaczelam pisac swoje opowiadanie - dzieki tobie. nie chce pierdolic mojej przyjaciolce ciagle o tym samym, jaki to on fajny mily przystojny i wgl nie chce jej zameczyc pewnie i tak ma juz tego dosc wiec chce sie wyzalic w swoim blogu mam nadzieje ze kiedy troche juz napisze to wpadniesz i skomentujesz chcialabym dostac ocene moich wypocin (ktore pewnie niedlugo ujrza swiatlo dzienne) od kogos kto jest w tym tak dobry ;) na razie nie podam ci linka bo narazie samo tlo nic wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ! Czekam na więcej <3 / Ż

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper ! :)
    Gorąco zapraszam do mnie. (:
    http://horan-carter-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, na pewno jeszcze zajrzę...
    Zapraszam do mnie ^^
    http://ask.fm/account/wall

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny <3 kiedy dodasz 1 rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wielkanoc już powinien się pojawić ;)
      Chciałam dać wcześniej ale dużo 'pracy' pojawiło mi się przez ostatnie tygodnie ;/
      Obiecuję, że nadrobię :D

      Usuń