INFO!!

TEKST PISANY UKOŚNIE JEST MYŚLANY, PISANY, MÓWIONY PRZEZ BOHATERÓW W JĘZYKU POLSKIM!

piątek, 22 marca 2013

WRACAM!!

Witajcie!
Na początku chciałam Was przeprosić za to, że tak długo musieliście czekać. 
Miałam masę roboty i w sumie nadal mam, niestety -,-' Bardzo dużo konkursów i jeszcze więcej nauki.. Ehh..
Ale teraz ta lepsza część!
Wróciłam!
Z nową historią i nowymi pomysłami. :)
Pragnę Was poinformować, że za tydzień tj. 29.03 br pojawi się       1 rozdział nowej historii!
Po części ta historia jest napisana, ale potrzebuję jeszcze trochę czasu. Dlatego właśnie w sobotę. Muszę jeszcze popracować. Ale mam nadzieję, że ze względu na Triduum Paschalne,spędzę więcej czasu przy pisaniu.
Także..
LICZĘ, ŻE ZAJRZYCIE 29 MARCA I ROZPOCZNIECIE PRZYGODĘ!!





4 komentarze:

  1. FUCK YEA... W koncu. ;p napewno 29 zajrze i bd czekala. :* zycze weny bo chyba sie przyda. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie coś konkretnego. Czekam z niecierpliwością na 29.03 ;)
    Tak jak Ollie życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOOOW *____* Zajebisty szablon :DDD Oj Alex... Twoje pomysły mnie powalają, moje sie przy twoich chowaja :p Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń